Norvegijos vadybos mokyklos (BI Norwegian School of Management) tyrėjai padarė išvadą, kad vartotojai, nemokamai atsisiunčiantys muziką iš torrent trakerių ir kitų failų apsikeitimų tinklų, tuo pat metu yra aktyviausi online muzikinių parduotuvių pirkėjai.
Komunikacijos, kultūros ir kalbų katedros atliktame tyrime dalyvavo apie du tūkstančius žmonių, vyresnių nei 15 metų.
Eksperimento rezultatai parodo, kad žmonės, nemokamai atsisiunčiantys muziką, 10 kartų dažniau perka muziką interneto parduotuvėse už vartotojus, niekada neturėjusius reikalų su failų apsikeitimo tinklais.
Taip pat tyrėjai nustatė, kad beveik 50% respondentų nuo 15 iki 20 metų neseniai įsigijo bent vieną muzikinį diską.
Todėl, pareiškimai apie greitą disko, kaip pagrindinio muzikos platinimo formato mirtį atrodo perdėtos.
Tyrimo rezultatai gali atrodyti keistai, bet jie yra gana logiški: torrent trakerių naudotojai gerai nusimano šiuolaikiniuose technologijose, todėl nejaučia baimės įsigydami muzikinius diskus online.
Eksperimento rezultatai parodo, kad žmonės, nemokamai atsisiunčiantys muziką, 10 kartų dažniau perka muziką interneto parduotuvėse už vartotojus, niekada neturėjusius reikalų su failų apsikeitimo tinklais.
Taip pat tyrėjai nustatė, kad beveik 50% respondentų nuo 15 iki 20 metų neseniai įsigijo bent vieną muzikinį diską.
Todėl, pareiškimai apie greitą disko, kaip pagrindinio muzikos platinimo formato mirtį atrodo perdėtos.
Tyrimo rezultatai gali atrodyti keistai, bet jie yra gana logiški: torrent trakerių naudotojai gerai nusimano šiuolaikiniuose technologijose, todėl nejaučia baimės įsigydami muzikinius diskus online.
Parengė: redakcija
Šaltinis: TechRadar